tirsdag 5. april 2011

Min reaksjon på pcos

Jeg fant ut at jeg hadde pcos so ble alt ganske mørkt. men jeg fangt ut at desto mer jeg snakket om det  desto bedre ble det for alle.. Jeg fikk svar på mangen spørsmål
korfor jeg hadde mensen 1 gong i hallåret.
og tilogme korfor jeg la på meg så fort om jeg gjorde.
Etter et år med grubling og masse forsøk på slanking så endelig bestemte jeg meg på å gjør noe drastisk.
først så gikk jeg til legen og søkte om slanke opperasjon, så vidersendte hun mej til fysoterapaut for og trene opp kroppen min til opperasjonen for det er jo trosalt en ganske stor opperasjon.. så klarte jeg og kutte ut alt som heter snop og cola.. min store svakhet var cola.  så begyndte jeg på lavkarbo kur, ja jeg gikk ned fort. men det ble for dyrt og for lite energi, så jeg bestemte meg at istede for  å lide mej gjenom kura som ikkje gir mej låv til og ete maten jeg elsker, så jeg kuttet ut etter 2 veke.. men har fortsatt ikkje gått tilbake på snop. og det har hjulep masse vis. og jeg har tilog med gått ned 3 kg.:)

så da er det bare og krysse fingrane på at eggstokkane og hormonane mine blir normale:)


Meg og min kjære på brukanten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar